جاذبه‌های‌ گردشگری چابهار

یکی دیگر از جاهای دیدنی چابهار «جنگل حرا» چابهار است. این جنگل در خلیج گواتر قرار دارد و بین مرز پاکستان و چابهار واقع شده است.

جاذبه‌های‌ گردشگری چابهار

قسمت سوم
 جنگل حرا در چابهار
یکی دیگر از جاهای دیدنی چابهار «جنگل حرا» چابهار است. این جنگل در خلیج گواتر قرار دارد و بین مرز پاکستان و چابهار واقع شده است. جنگل حرا یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی چابهار برای عکس گرفتن است. شما می‌توانید با بازدید از این جنگل سوار بر قایق شوید و در قلب جنگل زیبای حرا حرکت کنید.
در این محدوده می‌توانید پرندگان مهاجر را از نزدیک ببینید و به همراه محلی‌ها به صید ماهی مشغول شوید و از هنرهای دستی مردم این سرزمین دیدن کنید. جالب است بدانید که جنگل‌هایی با همین نام در قشم هم وجود دارد.
آدرس: چابهار، خلیج گواتر.
 موزه محلی چابهار
«موزه محلی چابهار» به یاد مانده از دوره قاجار است و دو طبقه دارد.در این موزه که در ساختمان فرمانداری قدیم واقع است، می‌توانید اشیای تاریخی و اسناد و کتاب‌های تاریخی را مشاهده کنید و از مجسمه‌هایی که لباس محلی به تن دارند و در موزه قرار گرفته‌اند، دیدن کنید. این موزه در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و وسعتی در حدود ۶۵۰ متر مربع دارد. پیشنهاد می‌شود در سفرتان به چابهار حتماً از این موزه جذاب نیز دیدن کنید.
آدرس:چابهار، خیابان دریا، ساختمان سابق فرمانداری.
 ساحل صخره‌ای چابهار
در معرفی جاذبه‌های گردشگری بندر چابهار باید بدانید که یکی دیگر از جاهای دیدنی چابهار در عید و زمان‌هایی که هوا خوب است، «ساحل صخره‌ای چابهار» است. طبیعت این ساحل درست مثل تکه‌ای از بهشت در چابهار است. اگر تنها یک بار از این ساحل زیبا دیدن کنید، تصویر جذاب آن تا همیشه در ذهنتان حک خواهد شد.در این ساحل می‌توانید از خرچنگ‌ها و لاک‌پشت‌های مهاجر نیز دیدن کنید.
آدرس:جاده چابهار، رمین، امتداد خیابان کارگر، مجموعه تفریحی ساحل صخره‌ای یا دریا بزرگ.
ادامه دارد...
*مجله كوروش