پروژه‌های بسیار بزرگی در حد ساخت سه برج میلاد داریم

معاون توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران:

معاون توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با بیان اینکه در دانشگاه به اندازه سه برج میلاد پروژه ساخته می شود، گفت: دانشگاه پروژه‌های بسیار بزرگی در دستور کار دارد که در حد ساخت سه برج میلاد است.

معاون توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با بیان اینکه در دانشگاه به اندازه سه برج میلاد پروژه ساخته می شود، گفت: دانشگاه پروژه‌های بسیار بزرگی در دستور کار دارد که در حد ساخت سه برج میلاد است. پس از پیگیری‌های صورت گرفته؛ اتفاق خوبی رقم خورد و همه پروژه‌های بزرگ دانشگاه تامین اعتبار شدند که امیدوارم امسال این پروژه‌ها با سرعت ادامه پیدا کند.
به گزارش ایسنا، دکتر رامین رحیم‌نیا درباره مهم‌ترین اقدامات معاونت توسعه دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در سال 1401 گفت:تلاش کردیم پرداخت‌های سرمایه انسانی دانشگاه منظم تر و شفاف‌تر شود.در زمینه رفاهی اقداماتی را انجام داده‌ایم که امسال با قوت بیشتر ادامه پیدا می‌کند. به طور مثال، در مراکز اقامتی مشهد و رامسر تعمیراتی صورت گرفت و مراکز جدید اقامتی به مجموعه اضافه شد.همچنین در نظر داریم در سال 1402 هر ماه یک یا دو پروژه رفاهی جدید اعلام شود که پاسخگوی بخشی  از انتظارات کارکنان و تشکر از فعالیت‌های آنان باشد.  
معاون توسعه دانشگاه در توضیح فعالیت های انجام شده در عرصه عمرانی و تملک دارایی گفت:سال 1401 یکی از بهترین سال های دانشگاه در زمینه اعتبارات و پروژه‌های عمرانی بود به طوری که بیمارستان هوشمند حضرت مهدی به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی سلامت کشور افتتاح شد.
وی با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی دانشگاه گفت:پروژه «حکیم» راه‌اندازی شده و امسال افتتاح این پروژه و بیمارستان اسلامشهر را خواهیم داشت. ساختمان جدید بیمارستان‌های شریعتی و فارابی نیز تامین اعتبار شدند و امیدوارم با حمایت های خیرین و منابعی که جذب می شود
پروژه های کوچک دانشگاه نیز به سرانجام برسد.