بازی مرگ و زندگی را بردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که در بازی با مس کرمان برنده بازی مرگ و زندگی بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که در بازی با مس کرمان برنده بازی مرگ و زندگی بوده‌اند.
به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل مس کرمان، اظهار کرد: یک بازی خاص و بازی مرگ و زندگی بود.خوشحالیم که خون در رگ های نفت آبادان جریان پیدا کرد و نبضمان زد. به مردم خوزستان و تماشاگران خوب و فهمیم‌مان که ما را تشویق کردند، قدردانی می‏کنم.برای ما زشت است که با یک برد معمولی بگیریم و جشن ما پس از بازی با گل گهر خواهد بود.
وی ادامه داد: از این خوشحالیم که پس از ۲۵، ۲۶ هفته بردیم. یعنی در خانه خودمان اولین برد را آوردیم. خوشحالم که مردم همت گذاشتند و تمام ارکان باشگاه و تیم حمایت کردند تا این موفقیت حاصل شود. همه قلبا می خواستند که ما ببریم که بردیم. اکنون افسوس امتیازهای از دست رفته قبلی را می خوریم اما باید بدانیم جای افسوس و جای خوشحالی نداریم. این بازی تمام شد و مجددا کار ما از فردا شروع می شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم ما مرده بود. البته سکته کرده بود و نیاز به انرژی تازه داشت و خدا را شکر می کنم که تمام بازیکنان متوجه این موضوع شدند. حتی شما خبرنگاران زیرا بارها به نشست خبری آمدم اما یک خبرنگار هم یک سوال منفی از من نپرسید. این می شود
یک تیم، یک شهر و یک استان و به من هم کمک کرد و انرژی داد. واقعا از جان مان مایه گذاشتیم و نمی گذاریم اتفاق بد برای فوتبال آبادان بیفتد.
وی بیان کرد: ما واقعا مردیم تا بردیم؛ در بازی با ملوان روی زمین بازی کردیم و زیبا هم بازی کردیم اما چیزی نصیبمان نشد.سر زدن هنر می‌خواهد که این کار را آنقدر انجام دادیم تا حریف اشتباه کرد. به هر حال اکنون زیبا بازی کردن اصلا به درد ما نمی خورد و باید فقط رگ بگذاریم و ببریم.امشب همه همت داشتند که ببریم. بهترین تاکتیک هم رفاقت، صمیمیت و انرژی مثبت شما به عنوان هواداران نفت است.