ظرفیت خوابگاه متأهلی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزایش می یابد

معاون دانشگاه:

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در سال جاری در نظر داریم ظرفیت خوابگاه متأهلی را تا دو سه برابر افزایش دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در سال جاری در نظر داریم ظرفیت خوابگاه متأهلی را تا دو سه برابر افزایش دهیم.
به گزارش دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت و تصریح کرد: امیدوارم سال خوبی برای همه مردم به‌خصوص دانشجویان و خانواده دانشگاهی داشته باشیم.
وی ادامه داد: سال که گذشت سال سخت و پر فراز و نشیبی بود که با تلاش به نتایج و دستاوردهای خوبی از جمله افتتاح بوستان ۴، شروع بازسازی خوابگاه متأهلین و افتتاح فروشگاه تخفیفی برای مجموعه کوی دانشگاه رسیدیم.
ابراهیمی افزود: در سال جاری در نظر داریم ظرفیت خوابگاه متأهلی را تا دو تا سه برابر و فضای خوابگاهی دختران و پسران را بیش از ۳۰۰ نفر افزایش دهیم و در کنار آن امکانات رفاهی دانشجویان را تقویت کنیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما برای تحقق اهدافمان در سال جاری دست یاری به سمت مسئولان و دانشجویان دانشگاه که آینده‌سازان مملکت هستند دراز می‌کنیم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و پذیرای پیشنهادات و انتقادات همه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهیم بود.