هر تیمی اشتباه کند قهرمانی را از دست خواهد داد

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال :

هدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک و هم امتیاز شدن آبی پوشان تهرانی با زردپوشان اصفهانی گفت: شکست سپاهان حساسیت‌ها را بیشتر کرد.

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص پیروزی استقلال برابر آلومینیوم اراک و هم امتیاز شدن آبی پوشان تهرانی با زردپوشان اصفهانی گفت: شکست سپاهان حساسیت‌ها را بیشتر کرد. حالا استقلال و پرسپولیس به دنبال این هستند از یک اشتباه دیگر سپاهان استفاده کرده تا خود را به صدر جدول برسانند، در بالای جدول هم امتیاز بودن استقلال و سپاهان و یک اختلاف امتیاز پرسپولیس مقابل این دو تیم باعث شده تا شرایط در بالای جدول بسیار پیچیده شود و هر تیمی که اشتباه کند به طور حتم قهرمانی را از دست خواهد داد.
وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه تیمی در پایان فصل به قهرمانی خواهد رسید گفت: شرایط در بالای جدول بسیار پیچیده شده اما اعتقاد دارم دربی نقش تعیین کننده ای در قهرمانی لیگ امسال خواهد داشت. سپاهان امیدوار است استقلال و پرسپولیس به تساوی دست پیدا کنند اما سرخابی‌ها هم می‌دانند برای دستیابی به قهرمانی باید پیروز از میدان خارج شوند بنابراین استقلال هم امیدوار است این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده تا بتواند یکی از امیدهای اول قهرمانی در پایان این فصل باشد.