بازی های پرسپولیس سخت است

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس:

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های لیگ و پیروزی این تیم مقابل ملوان که منجر به کاهش فاصله با صدر جدول به یک امتیاز شد، گفت : پرسپولیس بازی خیلی خوبی را ارائه داد و در یک شرایط مناسب توانست بازی را به نفع خود به پایان برساند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در رقابت‌های لیگ و پیروزی این تیم مقابل ملوان که منجر به کاهش فاصله با صدر جدول به یک امتیاز شد، گفت : پرسپولیس بازی خیلی خوبی را ارائه داد و در یک شرایط مناسب توانست بازی را به نفع خود به پایان برساند. پرسپولیس رقابت خیلی تنگاتنگی با سپاهان و استقلال دارد. هر چند پرسپولیس از نظر فنی و امتیازی بالا و پایین زیاد داشت، اما باز هم توانست شرایطی را ایجاد کند تا در کورس بماند.
وی افزود : با احتساب داربی پنج بازی دیگر باقی مانده است که باید پرسپولیس تلاش کند اشتباهات خود را به حداقل برساند. جام حذفی و لیگ برای ما اهمیت زیادی دارد و باید بتوانیم برای فصل بعد مجوز جام لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.
وی پیرامون این پرسش که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد؟ افزود: هر کدام از تیم‌ها امکان دارد لغزش پیدا کنند و یا به شرایط مطلوب برسند، در حقیقت بازی‌های ما سخت است و برای شکست تیم‌ها باید با برنامه حرکت کرد. البته هیچ چیزی مشخص نیست و بازی‌های آینده شانس قهرمانی را تعیین خواهد کرد.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس این فصل قهرمان نشود، گل‌محمدی همچنان باید سرمربی پرسپولیس بماند؟ اظهار کرد: قضاوت در  این زمینه زود است، باید اجازه دهید فصل تمام شود و سپس راجه به مسائل کلان پرسپولیس صحبت کرد که گل محمدی همچنان سرمربی پرسپولیس بماند یا خیر؟