بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از پست ۴۰۰ کیلوولت شوشتر

در راستای آماده‌سازی شبکه برای تابستان ۱۴۰۲ انجام شد؛

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در ادامه بازدید‌های خود از شبکه برق با هدف آماده‌سازی شبکه برای تابستان ۱۴۰۲، از پست برق ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت اصلی شوشتر بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان  از پست ۴۰۰ کیلوولت شوشتر

اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در ادامه بازدید‌های خود از شبکه برق با هدف آماده‌سازی شبکه برای تابستان ۱۴۰۲، از پست برق ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت اصلی شوشتر بازدید کرد.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل به همراه سید مهرداد بلادی موسوی معاون بهره‌برداری این شرکت با حضور در پست ۴۰۰ کیلوولت اصلی شوشتر، روند تعمیرات یکی از ترانس‌های این پست را که بر اثر حادثه از مدار
خارج شده بود، مورد بررسی قرار داد.
ترانس مذکور بدون آنکه به مشترکین خاموشی داده شود در حال تعمیر است و در این بازدید با تاکید مدیرعامل بنا شد که تمام تلاش‌ها و ظرفیت گروه‌های عملیاتی به کار گرفته شود تا قبل از شروع پیک بار وارد مدار شود‌.
با توجه به اهمیت موضوع
 آماده سازی شبکه، ترانس آسیب‌دیده بدون آنکه از محل خارج شود در حال تعمیر است و این اقدام باعث شده که در زمان تعمیر و هزینه‌های جابجایی آن صرفه‌جویی صورت گرفته و زودتر وارد مدار شود.
پست ۴۰۰ کیلولت اصلی شوشتر یکی از پست‌های اصلی ناحیه شمال‌شرق خوزستان ( شوشتر، مسجد سلیمان، گتوند، لالی و اندیکا) برای تامین بار است و به لحاظ اهمیتی که در پایداری شبکه این منطقه ایفا می‌کند مورد بازدید مدیرعامل قرار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن ترانس آسیب‌دیده آن وارد مدار شود.
این بازدید که در ادامه بازدید‌های مستمر مدیرعامل و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت این شرکت انجام شده است، با هدف تسریع در تعمیر ترانس پست ۴۰۰ شوشتر و آماده سازی شبکه برای عبوری موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ انجام گرفته است.
محسن علی‌پناهی مدیر امور بهره‌برداری ناحیه شمال شرق خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از روند اجرایی تعمیرات پست۴۰۰ کیلوولت اصلی شوشتر و آماده‏سازی شبکه ناحیه ارائه کرد.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.