احداث راه روستایی «ساروجه» به «مین‌باش» مراغه ادامه دارد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه:

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه گفت: احداث راه روستایی «ساروجه» به «مین‌باش حصارلو» این شهرستان که با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی اسفند سال گذشته آغاز شده بود، ادامه داشته و اکنون از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه گفت: احداث راه روستایی «ساروجه» به «مین‌باش حصارلو» این شهرستان که با۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی اسفند سال گذشته آغاز شده بود، ادامه داشته و اکنون از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
«نادر شریفی»در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این مسیر به طول حدود
 ۲۹ کیلومتر، در حقیقت روستاهای «باداملو»، «جهانگیرکندی»، «اورتاقشلاق»، «گونه‌باخان» و «مین‌باش حصارلو» را به شبکه راه روستایی شهرستان متصل می‌کند.
وی اظهار کرد: این طرح در صورت دریافت اعتبار و آزادسازی مسیر از سوی بخشداری، طی سال جاری تا مرحله شن‌ریزی و آماده‌سازی برای آسفالت اجرا می‌شود.
به گفته وی اهالی این روستاهای مراغه اکنون برای تردد به مرکز شهرستان مجبور هستند تا از شهرستان‌های میاندوآب، ملکان و بناب گذر کنند و خودشان را به مراغه برسانند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مراغه افزود: سال گذشته نیز محور روستایی «آغجه‌دیزج» به «ساروجه» به طول ۹ کیلومتر و با ۱۴ میلیارد تومان هزینه آسفالت شد و بر همین اساس با تکمیل طرح احداث راه روستایی «ساروجه» به «مین‌باش حصارلو»، تردد اهالی روستاهای مسیر «باداملو» تا «مین‌باش حصارلو» به مرکز شهرستان تسهیل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اکنون راه ۴۰ روستای شهرستان همچنان ساخته نشده است، بیان کرد: ساخت، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان در دولت مردمی روند رو به رشدی دارد تا جایی که در سال گذشته ۹۰ کیلومتر طرح راهداری در مسیرهای مختلف این شهرستان اجرا شد.