شرایط سپاهان مناسب ‌تر است

رضا وطنخواه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس :

رضا وطنخواه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارزیابی از شرایط پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران گفت : پرسپولیس با داشتن رقیبانی چون استقلال و سپاهان شرایط بسیار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد، البته معتقدم هر تیمی که برای قهرمانی زحمت کشیده و حقش هست، باید در این جایگاه قرار بگیرد.

رضا وطنخواه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارزیابی از شرایط پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران گفت : پرسپولیس با داشتن رقیبانی چون استقلال و سپاهان شرایط بسیار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد، البته معتقدم هر تیمی که برای قهرمانی زحمت کشیده و حقش هست، باید در این جایگاه قرار بگیرد. البته پرسپولیس تا به امروز شرایط خوبی در جدول دارد که امیدوارم تداوم داشته باشد.
وی درباره این پرسش که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد، افزود: در حال حاضر شرایط سپاهان برای قهرمانی بهتر از استقلال و پرسپولیس است. برای من فرقی نمی‌کند کدام تیم قهرمان شود اما دوست دارم پرسپولیس این جایگاه را کسب کند.
این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر پرسپولیس این فصل قهرمان نشود، گل محمدی همچنان باید سرمربی پرسپولیس بماند؟ گفت: من مخالف پیشرفت علم نیستم ولی معتقدم بهتر است از مربیان داخلی استفاده کنیم و برای تیم‌های پایه باید از تجربیات مربیان طراز اول خارجی بهره بگیریم تا پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.