پاسخگویی به ۶۸۰۰۰ تماس از سوی مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز استان مرکزی

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی:

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پاسخگویی به حدود ۶۸۰۰۰ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی از سوی مرکز امداد مکانیزه ۱۹۴ این شرکت، طی سال گذشته خبر داد.

پاسخگویی به ۶۸۰۰۰ تماس از سوی مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز استان مرکزی

اراك-خبرنگار آفرينش
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از پاسخگویی به حدود 68000 تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی از سوی مرکز امداد مکانیزه 194 این شرکت، طی سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ضمن تقدیر از عملکرد همکاران مرکز امداد مکانیزه شرکت گفت:امداد رسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جهت پیشگیری از وقوع حادثه یا کنترل آن ،از جمله اولویت کاری شرکت گاز استان مرکزی عنوان کرد و در این باره گفت:مرکز امداد مکانیزه در 24 ساعت شبانه‌روز به صورت گویا و برخط، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌های عزیز است.
براساس همین گزارش، حمید رمضانی معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی با بیان این‌که از 67948 مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد مکانیزه 194 شرکت گاز استان مرکزی، 20954 مورد منجر به اعزام گروه‌های امداد و حوادث شده است، تصریح کرد:در سال 1401 ، 16587 اقدام فوری، 459 اقدام خیلی فوری و 3908 اقدام عادی توسط مرکز امداد و حوادث انجام شده است.
وی زمان حضور گروه‌های امداد و حوادث شرکت گاز استان مرکزی در عملیات‌های فوری را کمتر از هفت دقیقه عنوان کرد و در ادامه افزود: سامانه رصد برخط، خودروهای امداد مجهز به سامانه راداریاب، دستگاه گازسنج، کپسول اکسیژن حمایل، سه پایه نجات، کمربند ایمنی، نردبان تلسکوبی و ...از جمله تجهیزات این گروه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم استان مرکزی است.
رمضانی همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، آمادگی جسمانی و مانور را از جمله برنامه‌های شرکت گاز استان مرکزی برای افزایش آمادگی نیروهای امداد توصیف کرد.