تیمی می‌تواند قهرمان شود که ذهنیت برنده‌ای داشته باشد

فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص برد پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت : وقتی پرسپولیس در کرمان نتیجه خوبی می‌گیرد، این نشان می‌دهد این تیم در قامت یک تیم مدعی است. بعد از باخت به سپاهان که البته غیبت چند بازیکن هم در آن تأثیرگذار بود، روند حرکتی پرسپولیس بسیار خوب شد.

تیمی می‌تواند قهرمان شود که ذهنیت برنده‌ای داشته باشد

فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص برد پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت : وقتی پرسپولیس در کرمان نتیجه خوبی می‌گیرد، این نشان می‌دهد این تیم در قامت یک تیم مدعی است. بعد از باخت به سپاهان که البته غیبت چند بازیکن هم در آن تأثیرگذار بود، روند حرکتی پرسپولیس بسیار خوب شد. در سال جدید هم عملکرد پرسپولیس فوق‌العاده بوده و با ادامه این روند احتمالا به هدفی که دارند خواهند رسید.
وی در خصوص بازی آینده سرخپوشان مقابل استقلال و اهمیت این دربی گفت: بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد، اما رقابت این دو تیم در جدول و فاصله امتیازی کمی که وجود دارد باعث شده تا این دیدار بی نهایت سخت و البته جذاب باشد. پرسپولیس نیاز دارد که با هوشمندی و تمرکز بالا در این دیدار به میدان برود و به نظرم در این چند روز باقیمانده تا دربی باید آرامش و تمرکز پرسپولیس در فضای تیم کاملا برقرار بماند چرا که این یک مسئله بسیار مهم است.
وی در مورد اینکه نقطه قوت پرسپولیس در دربی چه چیزی خواهد بود، گفت: ساختار دفاعی پرسپولیس در این چند روزه عالی بوده و عملکرد فنی و کار گروهی در حد استاندارد است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس در هفته‌های اخیر خیلی خوب موقعیت‌سازی می‌کند و به گل می‌رسد. در این بخش به نظرم نسبت به فصل اول پیشرفت زیادی کردیم و این مسئله جای امیدواری دارد.
آشوبی در مورد اینکه نظرش در خصوص سپاهان و استقلال چیست، اظهار داشت: هر دو تیم بسیار خوب عمل کردند و فوتبال سطح بالایی انجام دادند. سپاهان خط هافبک و خط حمله بسیار خطرناکی دارد و این تیم با نوسان خیلی کمی بازی می‌کند. در مورد استقلال هم باید بگویم که آنها در نیم‌فصل دوم عالی بودند.
وی ادامه داد: روی کاغذ تیم سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد چرا که بازی‌های این تیم راحت‌تر است، اما من فکر می‌کنم تیمی می‌تواند قهرمان شود که ذهنیت برنده‌ای داشته باشد و مسیر را با قدرت و کیفیت بالایی طی کند.