تیمی که شجاع باشد ، برنده می شود

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال:

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال در خصوص صدمین دیدار استقلال و پرسپولیس که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: دربی همیشه حساس بوده و خواهد بود.

اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال  در خصوص صدمین دیدار استقلال و پرسپولیس که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: دربی همیشه حساس بوده و خواهد بود. هر چقدر هم که بگویند این بازی مثل همه دیدارهاست و تنها سه امتیاز دارد اما از چند روز قبل و چند روز بعد از بازی همه راجع به این دو تیم بازی می‌کنند، کری خوانی‌ها زیاد است و اظهار نظرهای زیادی هم درباره این دو تیم قبل و بعد از بازی خواهیم شنید.
وی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است که یک تیم بتواند از این دیدار سربلند و با دست پر بیرون بیاید؟ گفت: برای دو تیم با توجه به حضور تماشاگران و حمایت از تیم خودشان شرایط سخت‌تر خواهد شد. تیمی که بتواند تمرکزش را حفظ کند، آرامش داشته باشد، از موقعیت‌هایش استفاده کرده و بی دلیل خود را وارد حاشیه‌ها و جنجال نکند به طور حتم برنده از زمین بیرون خواهد آمد. در دربی ترسو بودن نشان شکست خواهد بود. هر تیمی که با قدرت و شجاعانه وارد دربی شود به طور حتم برنده از زمین خارج خواهد شد. یک اشتباه باعث می‌شود تا سه امتیاز از دست برود.
وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی صدم چه خواهد شد گفت: پیش بینی بازی که هر دو تیم برد می‌خواهد سخت است هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند و کمتر اشتباه کندو آرامش داشته باشد برنده خواهد بود. من به عنوان یک استقلالی امیدوارم که این فاکتورها را استقلال داشته باشد تا برنده از زمین خارج شود.