روند روبه رشد و رو به جلویی داریم

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو:

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو گفت : رقابت‌های انتخابی آنقدر جذاب بود که نسبت به جهانی سال گذشته در مکزیک، ۵ تغییر داریم. این نشان می‌دهد روند روبه رشد و رو به جلویی داریم.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو  در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو گفت : رقابت‌های انتخابی آنقدر جذاب بود که نسبت به جهانی سال گذشته در مکزیک، 5 تغییر داریم. این نشان می‌دهد روند روبه رشد و رو به جلویی داریم. بستر مهیا است و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد و ما لذت خواهیم برد.
سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال ترکیب تیم اعزامی به جهانی باکو را بهتر می‌بینید یا نفراتی که در جهانی دوره گذشته در مکزیک شرکت کردند، گفت: وقتی نگاه می‌کنم 80 تا 90 درصد این بچه‌ها در اردوی گذشته ما حضور داشتند و شاید یکی، دو نفر اضافه شده باشند. این بچه‌ها همان نفرات هستند، اما در شرایط خاص هر بازیکنی متمرکزتر و باهوش تر بود توانست برنده شود و این روند خوبی خواهد بود.
وی  در خصوص توقع جامعه تکواندو برای بازپس گیری سکوی تیمی در مسابقات جهانی گفت: همه کشورها در حال کار کردن هستند و ما تازه سر خط استارت هستیم. من اردیبهشت سال گذشته تیم را با شرایط مشخص تحویل گرفتم، اما در حال حاضر تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم. با توجه به شرایط در حال حاضر خیلی جای امیدواری است، اما به شرطی که شرایط خاص دوره گذشته مسابقات برای ما پیش نیاید. همه دیدند در مکزیک چه اتفاقاتی افتاد و برخی مسائل اصلاً دست من نیست. اگر آن مسائل پیش نمی‌آمد حتی در مکزیک نیز می‌توانستیم سکونشین شویم.