اولین جلسه شورای اداری شهرداری شهریار در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

شهردار شهریار در اولین جلسه شورای اداری بر ارتقاء و کیفیت خدمات رسانی و تلاش درجهت تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری در سال جاری تاکید کرد.

اولین جلسه شورای اداری شهرداری شهریار در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

شهریار-برزگر
شهردار شهریار در اولین جلسه شورای اداری بر ارتقاء و کیفیت خدمات رسانی و تلاش درجهت تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری در سال جاری تاکید کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ اولین جلسه شورای اداری شهرداری شهریار با حضور محمد صادق کولی وند شهردار شهریار، مدیر بازرسی، مدیر حراست، معاونین، مدیران مناطق و نواحی و رؤسای سازمان ها برگزار شد. دراین نشست شهردار شهریار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با قدردانی از زحمات سال گذشته معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‏ها و پرسنل خدوم شهرداری شهریار در راستای ارائه خدمات به مردم گفت:امسال مهمترین سیاست مدیریت شهری ارتقاي شاخص‎های خدمت‏رسانی است که در همین راستا تکریم ارباب رجوع ، تحقق بودجه ، تسریع در اجرای پروژه های عمرانی ، مناسب سازی فضای شهری برای معلولین و جانبازان و اجرای دقیق قوانین از اولویت‎ها می‏باشد.وی افزود:انتظار داریم همه پرسنل نسبت به تحقق این هدف، تمام توان خود را به کارگیرند.
محمد صادق کولی وند در ادامه افزود: یکی از مباحث مهمی که در سال جاری باید مورد توجه‌ و دقت قرار گیرد تسریع در پاسخگویی به استعلامات درخواستی توسط شهروندان است تا با این اقدام بتوانیم خدمات مطلوب‏تری را در حوزه های مختلف به درخواست‏های شهروندان ارائه نمائیم.
شهردار شهریار یاد آور شد:ارائه گزارش ماهانه مدیران از دیگر برنامه‏های مهم شهرداری برای افزایش نظارت و رفع چالش‏های موجود و تکریم ارباب رجوع خواهد بود که امیدواریم این مهم به صورت منظم پیگیری و ارائه گردد تا بتوانیم با بررسی دقیق و نقاط قوت و ضعف مجموعه نسبت به بهبود عملکرد اقدام نمائیم .
کولی وند تصریح کرد: در راستای پیاده روسازی و ارتقاي سرانه‎های ورزش همگانی با ایجاد زیرساخت‏های این امر امیدواریم که در سال جدید گام های مستعدی برداریم و کنار آن نیز ادامه عملیات بهسازی آسفالت و بهسازی معابر نیز در دستور کار قرار دارد.
شهردار شهریار در پایان اظهار داشت: امروز نیاز اصلی مردم افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاي سطح خدمت رسانی است که باید با تلاش و انجام دقیق وظایف محوله در کسب رضایتمندی و امید آفرینی و ارتقاي سطح مدیریت شهری تلاش نمائیم.