استقلال نیاز به آرامش دارد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال:

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت : در بازی برابر هوادار نیز ۴۰ دقیقه اول بازی با تحت فشار گذاشتن تیم مقابل شروع خوبی داشت و منجر به گل شد. البته خط حمله استقلال تنها به یک گل بسنده نکرد و با تداوم این فشارها توانست به گل‌های بیش‌تری دست پیدا کند.

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال  درباره پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت : در بازی برابر هوادار نیز ۴۰ دقیقه اول بازی با تحت فشار گذاشتن تیم مقابل شروع خوبی داشت و منجر به گل شد. البته خط حمله استقلال تنها به یک گل بسنده نکرد و با تداوم این فشارها توانست به گل‌های بیش‌تری دست پیدا کند.
وی با اشاره به این که پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار از نظر روحی شرایط خوبی را برای بازیکنان رقم خواهد زد، افزود: تیم استقلال از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داربی دارد. هر چند پرسپولیس قابل احترام است اما حذف ناباورانه استقلال از آسیا باعث شده تا بازیکنان با انگیزه بیش‌تری برای قهرمانی در لیگ تلاش کنند.
وی درباره تغییرات مدیریتی در استقلال و پیش‌بینی نتیجه بازی در داربی گفت: حذف از آسیا انگیزه بازیکنان را برای قهرمانی در لیگ افزایش داده است. تنها چیزی که به بازیکنان کمک می‌کند تا بازی خیلی خوبی را در دربی به نمایش بگذارنند وجود آرامش در تمام بازیکنان باتجربه تیم است که سبب می‌شود تا بازیکنان در روز بازی بهترین خود باشند.