آموزش ۵۵۰ نفر از پرسنل ادارات مختلف توسط آکادمی سازمان مدیریت پسماند

شهردار اراک:

آکادمی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک آموزش ادارات متقاضی در سال گذشته را به صورت کامل انجام داده است.

اراك-خبرنگار آفرينش
آکادمی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک آموزش ادارات متقاضی در سال گذشته را به صورت کامل انجام داده است.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، دکتر علیرضا کریمی، شهردار اراک ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به اینکه آکادمی سازمان مدیریت پسماند وظیفه فرهنگسازی و آموزشی خود را برای تمامی گروه های هدف انجام می‏دهد، گفت: کارشناسان آکادمی مدیریت پسماند در سال گذشته علاوه بر آموزش سیزده هزارو ۸۹۸ کودک و دانش آموز با حضور در ادارات مختلف اقدام به آموزش و اعطا گواهی‌نامه های آموزشی به پرسنل آن‏ها نیز داشتند.
دکتر کریمی ادامه داد: طی برگزاری آخرین دوره های آموزشی ویژه کارمندان در سال ۱۴۰۱، پانزده اداره در طرح آموزشی‌فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شرکت کردند که از بین شرکت کنندگان ۵۵۰ نفر موفق به کسب گواهی نامه آموزشی شهرداری شدند.
وی اضافه کرد: با بیش از ۱۱۰۰ ساعت کار آموزشی در ادارات مذکور و گِریدبندی انجام شده بر آن هستیم تا از دو اداره برتر سال گذشته و پرسنل آموزش دیده آن‏ها قدردانی به عمل آید.
شهردار اراک در خصوص فراهم آوردن شرایطی برای مشارکت ادارات در بحث تفکیک از مبدا خاطر نشان کرد:درحال حاضر سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک باکس‏های مخصوص تفکیک از مبدا را که هر کدام دارای کد اعتباری مخصوص خود هستند، تهیه کرده و هر مجموعه اداری یا مسکونی که خواهان مشارکت در فرهنگ تفکیک از مبدا باشد، می‏تواند پس از اعطای درخواست به سازمان مدیریت پسماند این باکس‏ها را تحویل بگیرد و حمایت خود را از محیط زیست به صورت عملی نمایان سازد.
دکتر کریمی در پایان گفت:شرکت اکو مسئولیت تخلیه باکس‏های یاد شده را دارد و با کد شناسایی مخصوص هریک از این باکس‏ها، سامانه هوشمند جمع آوری پسماند نیز برای مجموعه اداری یا مسکونی مورد تائید، فعال خواهد شد.