امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشند و کمک حال فدراسیون باشند

امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز :

امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی و فاصله هفت پله‌ای تا رنکینگ دو رقمی جهان گفت : مسابقات قهرمانی جهان آفریقای‌جنوبی، یکی ازبزرگترین هدف‌های من است و امیدوارم بهترین نتیجه و بیشترین امتیاز ممکن را در قهرمانی جهان بگیرم.

امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشند و کمک حال فدراسیون باشند

امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی حضور در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آفریقای جنوبی و فاصله هفت پله‌ای تا رنکینگ دو رقمی جهان گفت : مسابقات قهرمانی جهان آفریقای‌جنوبی، یکی ازبزرگترین هدف‌های من است و امیدوارم بهترین نتیجه و بیشترین امتیاز  ممکن را در قهرمانی جهان بگیرم. با توجه به مصدومیتم پیش‌بینی اینکه چه نتیجه‌ای بگیرم، سخت است. مصدومیت مینیسک زانو و گردنم کاملا رفع نشده است و نمی‌توانم تمرینات پرفشار انجام دهم.
وی افزود : یک بازی مهم در لیگ فرانسه دارم و اگر پیروز شویم به فینال می رویم. بعد از آن به ایران می‌آیم و پس از چند روز ریکاوری، تمریناتم را شروع می کنم. فکر می‌کنم در قهرمانی جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشم، البته اگر مصدومیتم بهبود پیدا کند و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم.
وی در مورد هدف گذاری خود در سال کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی تصریح کرد: سال مهمی را داریم و مسابقات کسب سهمیه المپیک به زودی آغاز می شود و تیم خوب و یکدستی داریم  و دست سرمربی برای چیدن ترکیب تیم باز است. فکر می‌کنم با توجه به پتانسیلی که داریم اگر خوب تمرین کنیم و کادرفنی اردوهای خوبی را در نظر بگیرد و فدراسیون حمایت کند، حرف های زیادی برای گفتن داریم و می‌توانیم سهمیه تیمی المپیک را بگیریم. همچنین تیم ما در بازی های آسیایی هم شانس مدال دارد.
البته باز هم به این بستگی دارد که چقدر حمایت شویم و امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشد. امسال می‌خواهم در مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازیهای آسیایی در هر دو بخش انفرادی و تیمی بهترین عملکرد را داشته باشم.
هدایی در مورد انتظار خود در سال کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی تصریح کرد: امسال باید سنگ تمام بگذارند چون خیلی مهم است. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای داشته باشند و کمک حال فدراسیون باشند تا بتوان اتفاقات بزرگی رقم زد. تیم خیلی خوب و با پتانسیل بالا داریم.