در مسابقات جهانی نتیجه بهتری می‌گیریم

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو:

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو گفت : مسابقات خیلی عالی بود و خدا را شکر بچه‌ها آنقدر خوب بودند که به آنها اعلام کردم ۸۰ درصد مسیر موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو  در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو گفت : مسابقات خیلی عالی بود و خدا را شکر بچه‌ها آنقدر خوب بودند که به آنها اعلام کردم 80 درصد مسیر موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند. خوشحالم آنقدر رقابت‌ها سخت و سنگین شده که ترکیب ما نسبت به مسابقات جهانی سال گذشته 5 تغییر داشت. چند روز بعد از پایان مسابقات جهانی، رقابت‌های گرندپری را در پیش داریم و چند نفر از بازیکنانی که انتخاب نشدند در این رویداد حضور خواهند داشت.
وی در خصوص بازپس‌گیری سکوی مسابقات جهانی در باکو عنوان کرد: مطمئن هستم نتیجه ما بهتر از قبل خواهد شد هر چند یکسری مسائل دست ما نیست و شاید اتفاقات نتیجه یک بازی را عوض کند. بچه‌های ما همه خوب هستند و چه کسانی که در تیم هستند و چه کسانی که انتخاب نشدند، توانایی‌ بالایی دارند و اگر همین امروز نیز انتخابی برگزار کنیم، شاید باز هم شاهد تغییرات در 4، 5 وزن باشیم و این نشان دهنده خوب بودن بچه‌های ما است.