بازیکنان خط میانی تعیین کننده هستند

ناصر ابراهیمی مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

ناصر ابراهیمی مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال گفت : این دیدار اهمیت زیادی در دو بخش دارد. ابتدا فکر می‌کنم نتیجه بازی در ۲۰ دقیقه پایانی تغییر خواهد داشت و گل‌هایی رد و بدل می‌شود که به کمربند میانی هر دو تیم بستگی دارد.

ناصر ابراهیمی مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال گفت : این دیدار اهمیت زیادی در دو بخش دارد. ابتدا فکر می‌کنم نتیجه بازی در ۲۰ دقیقه پایانی تغییر خواهد داشت و گل‌هایی رد و بدل می‌شود که به کمربند میانی هر دو تیم بستگی دارد. آمادگی بدنی هر دو تیم در مرز خیلی خوبی است و هر کدام از کارهای گروهی به خوبی انجام شود در دقایق حساس نیمه دوم تبدیل به گل خواهد شد.
وی افزود: نکته دوم که نقش کلیدی در عملکرد فنی تیم‌ها خواهد داشت هافبک‌ها هستند. هر تیمی خط میانی خوبی را در زمین داشته باشد قطعاً در این بازی نتیجه خواهد گرفت.
وی درباره تأثیر دربی در قهرمانی فصل جاری یادآور شد: بدون شک قهرمان از دل همین مسابقه خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر هم خواهد شد.