اداره گاز شهرستان البرز؛ میزبان ۴۶۹ امین جلسه هیات مدیره شرکت گاز

۴۶۹ امین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان به میزبانی اداره گاز شهرستان البرز و با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.

قزوین-خردمند  
469 امین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان به میزبانی اداره گاز شهرستان البرز و با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، در ابتدای این جلسه و پس از قرائت قرآن کریم، وحید سیمیاری رئیس اداره گاز شهرستان البرز ضمن خیر مقدم به حضار گزارشی در خصوص عملکرد اداره گاز البرز ارایه و بیان داشت: خدمت رسانی به 70 هزار مشترک شهری در شهرهای الوند، شریفیه، بیدستان و محمدیه و همچنین 14 هزار مشترک روستایی در 14 روستا با استفاده از ظرفیت 3  ایستگاه CGS و 22 ایستگاه TBS  انجام می‏شود.همچنین شهر صنعتی البرز با 600 مشترک عمده به عنوان اولین و بزرگترین شهر صنعتی ایران  در این شهرستان تحت پوشش این اداره قرار دارد.
در ادامه مهندس حجتی پور مدیر عامل گاز استان نیز شرح جامعی از موقعیت شهرستان البرز با توجه به صنعتی بودن این شهرستان و اقدامات انجام شده برای گذر از دوره سرد سال و مدیریت بحران در این منطقه ارائه نمود.
در بخش دیگر جلسه مهندس ملکی رییس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات ملی گاز و رئیس هیات مدیر ه از فعالیت‏های انجام شده تقدیر و تشکر نموده و جلسه به منظور بررسی دستورات مشخص شده ادامه یافت.