اگر دوباره رئیس‌جمهور شوم به جنگ اوکراین پایان می‌دهم

«ترامپ» مدعی شد:

رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اگر در انتخابات پیروز شود می‌تواند به راحتی به جنگ اوکراین پایان دهد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از البلد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سخنان خود در میان هوادارانش در فلوریدا مدعی شد که اگر در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شود، به جنگ اوکراین پایان می‌دهد.

اگر دوباره رئیس‌جمهور شوم به جنگ اوکراین پایان می‌دهم

البلد :رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اگر در انتخابات پیروز شود می‌تواند به راحتی به جنگ اوکراین پایان دهد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از البلد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سخنان خود در میان هوادارانش در فلوریدا مدعی شد که اگر در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شود، به جنگ اوکراین پایان می‌دهد.
وی از سیاست خارجه جو بایدن رئیس‌جمهور کنونی آمریکا انتقاد و اذعان کرد که این سیاست‌ها باعث شده شرایط جهان خطرناک‌تر شود.
ترامپ در ادامه گفت: بعد از مدت کمی از ورودم به کاخ سفید، جنگ وحشتناک میان روسیه و اوکراین را به پایان می‌رسانم. این کار را به سرعت بسیار زیادی به پایان می‌رسانم.وی اضافه کرد: من شناخت کاملی نسبت به ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی رؤسای جمهور روسیه و اوکراین دارم. اگر من رئیس‌جمهور آمریکا بودم، پوتین به اوکراین حمله نظامی نمی‌کرد.