گزارش ناظر دربی به سازمان لیگ رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دربی صد پایتخت با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال گذشت و به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دربی صد پایتخت با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال گذشت و به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد.
هرچند این مسابقه هم مانند هر دربی دیگری حواشی به همراه داشت که البته این موارد چندان هم جنجالی نبود. صبح دیروز ناظر دربی گزارش خود را آماده و به سازمان لیگ ارسال کرد تا از این طریق در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.
ظاهرا در این گزارش به موضوع چندان خاصی اشاره نشده است. به صورت مثال در مورد ماجرای شادی جنجالی علیرضا بیرانوند پس از سوت پایان بازی که سبب شده باشگاه استقلال بخواهد از دروازه بان پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کند، موردی در گزارش ناظر بازی قید نشده است زیرا ظاهرا او و داور این صحنه را ندیده‌اند و باید مطابق سایر مستندات مثل عکس و فیلم‌های موجود در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
درمورد حرکتی که ریکاردو ساپینتو نسبت به پیام حیدری هم در پایان بازی انجام داد، رضا عبدی به عنوان ناظر و خود داور بحثی را در مورد فحاشی یا برخورد زننده سرمربی پرتغالی گزارش نکرده‌اند. آن‌ها با وجود رویت این حرکت، اعتقاد دارند این اقدام در فوتبال طبیعی بوده و سرمربی استقلال به زبان انگلیسی فحاشی نکرده است و اگر سندی مبنی بر فحاشی او به زبان پرتغالی وجود دارد، کمیته انضباطی باید مستندات دیگر را بزرگ‌نمایی کند. هرچند اعضای کمیته انضباطی برای اثبات تخلف ساپینتو نمی‌توانند به ناظر و داور استناد کنند.