اعلام قیمت پارکینگ‌های شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

معاون امور اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

محسن رسولیان گفت: ورودی پارکینگ شماره ۱ تا یک ساعت ۱۰.۰۰۰ تومان است و چون محاسبه هزینه این پارکینگ ساعتی است استفاده از پارکینگ شماره ۱ جهت بدرقه و استقبال از مسافرین پیشنهاد می‌شود.

محسن رسولیان گفت: ورودی پارکینگ شماره ۱ تا یک ساعت ۱۰.۰۰۰ تومان است و چون محاسبه هزینه این پارکینگ ساعتی است استفاده از پارکینگ شماره ۱ جهت بدرقه و استقبال از مسافرین پیشنهاد می‌شود.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محسن رسولیان معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری در خصوص پارکینگ‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پارکینگ شماره ۱ (پارکینگ ساعتی) در دو طبقه اماده پذیرش خودروهای مسافرین می‌باشد و ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ خودرو را داراست و به منظور دسترسی به پارکینگ شماره ۱ تنها کافیست از آسانسورها و یا سطوح شیبدار ترمنیال مسافری شماره ۱ استفاده کرد.
جانمایی این پارکینگ در طبقات زیرین ترمینال شماره ۱ است. هزینه استفاده از این پارکینگ به ازای هر ساعت برای شش ساعت اول ۵,۰۰۰ تومان و از ساعت هفتم به بعد ۱۰.۰۰۰ تومان است.
رسولیان افزود: همچنین ورودی این پارکینگ تا یک ساعت۱۰.۰۰۰ تومان است و چون محاسبه هزینه این پارکینگ ساعتی است استفاده از پارکینگ شماره ۱ جهت بدرقه و استقبال از مسافرین پیشنهاد می‌شود.وی خاطر نشان کرد: پارکینگ مناسب برای پارک خودرو مسافرین پارکینگ شماره ۳ و ۴ (پارکینگ رو باز) با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در روبروی ترمینال مسافری شماره ۱ و جنب مجموعه هتل‌های فرودگاهی در دسترس است. استفاده از پارکینگ شماره ۳ و ۴ جهت توقف‌های چند روزه و هفتگی پیشنهاد می‌شود.
رسولیان تصریح کرد: هزینه استفاده از این پارکینگ‌ها برای ورودی تا یک ساعت، هرساعت توقف و هزینه توقف شبانه روزی به ترتیب۲.۲۰۰, ۷۰۰۰ و ۴۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. دسترسی به پارکینگ رو باز از طریق پل ارتباطی و نیز شاتل‌های فرودگاهی امکان پذیر است.
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه علاوه بر این پارکینگ رو باز شماره ۲ با ظرفیت ۸۴۰ خودرو در مقابل پاسگاه پلیس راهور و پارکینگ رو باز شماره ۵ با ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو در محدوده گمرک تجاری و ترمینال بار شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) جانمایی شده است، افزود: هزینه استفاده از این پارکینگ‌ها برای ورودی تا یک ساعت توقف ۵.۰۰۰ تومان و برای هرساعت توقف بیشتر ۱.۵۰۰ تومان و توقف شبانه روزی شامل هزینه ۲۰.۰۰۰ تومانی می‌شود.