پرسپولیس تحلیل مناسبی از استقلال داشت

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال:

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۰ گفت : هر دو تیم در لیگ امسال عملکرد خیلی خوبی داشتند؛ در این دیدار پرسپولیس در خط حمله، دفاع و میانی یک بازی خیلی خوب انجام داد و با برنامه توانست تیم استقلال را کنترل کند و در نهایت شکست دهد. در حقیقت یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل، بازی دربی بود.

پرسپولیس تحلیل مناسبی از استقلال داشت

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 100 گفت :  هر دو تیم در لیگ امسال عملکرد خیلی خوبی داشتند؛ در این دیدار پرسپولیس در خط حمله، دفاع و میانی یک بازی خیلی خوب انجام داد و با برنامه توانست تیم استقلال را کنترل کند و در نهایت شکست دهد. در حقیقت یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل، بازی دربی بود.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تاکتیک گل محمدی برای حفظ تک گل بازی منطقی بود؟ خاطرنشان کرد: در این دیدار کادر فنی هدایت تیم را خیلی خوب اجرا کرد به موقع زوایا را در زمین می‌بستند و در زمان‌های مناسب از پاس‌های بلند و خط دفاعی حریف استفاده می‌کردند و تحلیل خوب و مناسب از حریف داشتند. اگر نیاز بود موقعیت‌های بیشتری برای پرسپولیس ایجاد شود قطعا کادر فنی تصمیم دیگری می‌گرفت.
وی در خصوص این پرسش که آیا برد پرسپولیس برابر استقلال می‌تواند مسیر قهرمانی را عوض کند و منجر به افزایش روحیه پرسپولیس شود؟ گفت: در گذشته می‌گفتند بازی استقلال و پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران بیشتر از ۱۰ امتیاز ارزش دارد، به نظر من این دیدار یکی از روزهای خوب مدیریت فنی پرسپولیس بود و در مقابل حریف دیرینه خود که شناخت کامل به آن داشت عملکرد موفق‌تری داشت.