مناطق دیدنی گیلان-آستانه‌ اشرفیه

«تالاب و پل چوبی بندر کیاشهر» از جاذبه‌های گردشگری بسیار دیدنی گیلان و یکی از مراکز توریستی و بکر شهرستان آستانه اشرفیه است. یندر کیاشهر در فاصله ۱۷ کیلومتری آستا‌نه‌اشرفیه است و با رشت تقریباً ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

قسمت چهارم
 پل چوبی بندر کیاشهر
«تالاب و پل چوبی بندر کیاشهر» از جاذبه‌های گردشگری بسیار دیدنی گیلان و یکی از مراکز توریستی و بکر شهرستان آستانه اشرفیه است. یندر کیاشهر در فاصله ۱۷ کیلومتری آستا‌نه‌اشرفیه است و با رشت تقریباً
 ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
پل چوبی و تالاب کیاشهر یکی از مناطق دیدنی گیلان است و سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند. این پل چوبی که گردشگران زیادی به خود جذب کرده حدود یک کیلومتر طول دارد که از وسط تالاب بین‌المللی «بوجاق» عبور می‌کند و انتهای این پل به دریا ختم می‌شود.
گذر از پل چوبی در محدوده تالاب بندر کیاشهر تصوری متفاوت از زندگی روزمره را به گردشگران القا می‌کند به طوری که انسان در آن خود را متعلق به محیط پیرامونش می‌داند بنابراین هر ساله علاقمندان و گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور برای دیدار از این پل و دیگر جذابیت‌های گردشگری بندر کیاشهر به این شهر سفر می‌کنند.
 پارک جنگلی صفرابسته
«پارک جنگلی صفرا» بسته دارای طبیعتی بکر و گونه‌های مختلف و متنوع گیاهی است و به همین خاطر از جمله روستاهای گردشگری گیلان لقب گرفته است که طبیعتی بکر و دست نخورده دارد. این مکان که تفرجگاه مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود دارای پارکینگ عمومی و انفرادی هم هست. گفتنی است روستای صفرا بسته با هزار و ۲۵۸ نفر جمعیت دارای قدمت تاریخی ۱۵۰۰ ساله است.آدرس این پارک جنگلی گیلان، آستانه اشرفیه روستای صفرابسته است.
ادامه دارد...
 مجله كوروش