طرح اهداي کلاه کاسکت رایگان به راکبین موتورسیکلت در فاز۱ اندیشه به اجرا درآمد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار از ادامه طرح اهدا کلاه کاسکت رایگان به راکبین موتورسیکلت در فاز ۱ اندیشه به همت این معاونت و با همکاری پلیس راهور شهریار خبر داد .

شهریار-برزگر
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار از ادامه طرح اهدا کلاه کاسکت رایگان به راکبین موتورسیکلت در فاز ۱ اندیشه به همت این معاونت و با همکاری پلیس راهور شهریار خبر داد و گفت: با هدف تشویق و ترغیب موتور سیکلت سواران به استفاده از کلاه ایمنی و کاهش صدمات و سوانح ناشی از این موضوع و ارتقاي شاخصه های قانونی راکبین این وسیله، طرحی با تاکیدات شهردار شهریار در سطح شهر از ابتدای سال جاری آغاز شد که در ادامه این طرح اجتماعی با همیاری پلیس راهور شهرستان و تلاش همکارانم توانستیم در شهر اندیشه نیز این اقدام را اجرایی کنیم.
وی افزود:اهداي کلاه کاسکت رایگان به صورت اتفاقی پس از توجیه موتورسواران انجام گردید تا بتوانیم در این حوزه با جدیت تمهیدات بازدارنده را عملی نماییم.
معاون حمل و نقل و ترافیک یادآور شد:این طرح با توجه به برنامه ریزی پیش بینی شده در نقاط دیگر شهریار نیز ادامه خواهد داشت و لازم می‏دانم از همراهی فرماندهی و عوامل پلیس راهور و دیگر دست اندرکاران قدردانی و تقدیر نمایم.