بزرگترين چرخ و فلك كشور در بندرعباس احداث خواهد شد

عضو شوراي شهر بندرعباس:

عضو شوراي شهر بندرعباس گفت: نگاه شوراي ششم و شهردار فعلي توسعه زيرساخت ‏هاي گردشگري و تفريحي براي خانواده ها است كه سال‏ها مغفول مانده است.

بندرعباس- شهین صادقی
عضو شوراي شهر بندرعباس گفت: نگاه شوراي ششم و شهردار فعلي توسعه زيرساخت‏هاي گردشگري و تفريحي براي خانواده ها است كه سال‏ها مغفول مانده است.
يعقوب دبيري نژاد افزود:در همين راستا مذاكرات اوليه براي ساخت بزرگترين چرخ و فلك كشور در ساحل بندرعباس به سرانجام رسيده و به زودي پس از امضاي قرارداد عمليات اجرايي اين چرخ و فلك به ارتفاع ٨٥متر و تقريبا معادل يك برج ٢٥طبقه در ساحل بلوار طالقاني اجرا خواهد شد كه جا دارد از همكاري و نگاه مثبت دستگاه قضايي براي اجراي اين پروژه گردشگري در ساحل تشكر نمايم.
وی همچنين در خصوص احداث تله كابين در بندرعباس گفت:اولين تله كابين دريايي دنيا به طول ١٦٠٠متر در مالزي كه براي تردد به يكي از جزاير در مالزي ساخته شده است. در صورت احداث پروژه تله كابين شهرداري بندرعباس بين شهر بندرعباس و جزيره هرمز ، اين پروژه بزرگترين تله كابين دريايي دنيا خواهد بود كه با طول ٧،٨٠٠ متر ساحل بلوار شرق در جنوب فرودگاه را به ساحل شمال جزيره هرمز متصل مي نمايد.
اين پروژه يك پروژه بزرگ گردشگري و در سطح ملي است كه شايد از عهده شهرداري بندرعباس به تنهايي خارج باشد ، لذا انتظار داريم اين پروژه به عنوان يك پروژه گردشگري ملي ديده شود و مسئولان كشوري در اين خصوص مساعدت نمايند.هم اكنون نيز با شركت هاي سازنده تله كابين در اينخصوص مذاكراتي انجام شده و در حال حاضر با مساعدت اداره كل گردشگري استان مطالعات اوليه اين پروژه آغاز شده است و بزودي محاسبات فني اجراي پروژه نهايي خواهد شد و عمليات اجرايي به فراخوان عمومي گذاشته خواهد شد.