وظیفه من تمرین کردن و مسابقه دادن است

ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته :

ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته در خصوص برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته و حواشی ایجاد شده گفت : ۵ مبارزه انجام دادم، که در چهار بازی به پیروزی رسیدم و یک مسابقه نیز به تساوی رسید.

ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته  در خصوص برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته و حواشی ایجاد شده گفت : 5 مبارزه انجام دادم، که در چهار بازی به پیروزی رسیدم و یک مسابقه نیز به تساوی رسید. این عملکرد بعد از یک دوره مصدومیت طولانی بود و کار خود را در زمین و تاتامی انجام دادم. ورزشکار و مبارز هستم و کاری به حواشی ندارم، اما از حق خود همه جوره دفاع می‌کنم.
کاپیتان تیم ملی تصریح کرد: 18 سال است که برای تیم ملی زحمت کشیدم و افتخار این را داشتم که پیراهن تیم ملی تنم باشد. در طی این سال‌ها همه جور شرایطی را حس کردم و همه جور مدالی را گرفتم و با سخت‌ترین شرایط‌ از انتخابی، دردها و آسیب‌ها و پارگی کتف و زانو کنار آمدم و مسابقه دادم و از هیچ مسابقه‌ای نترسیدم و فقط تلاش کردم تا حقم را بگیریم.
دارنده دو مدال برنز انفرادی و سه طلای کومیته تیمی جهان عنوان کرد: هیچ وقت هدفی جز مبارزه کردن نداشتم و خدا را شکر طی این سال‌ها هیچ مشکل و حاشیه‌ای برای فدراسیون و کادرفنی پیش نیاوردم و همیشه تابع بودم و تنها چیزی که می‌خواهم عدالت است. همیشه در اردوهای تیم ملی منضبط بودم و با همه شرایط کنار آمدم و در تمام مسابقات با تمام توان و جان جنگیدم و نتایجم نیز مشخص است. وظیفه من تمرین کردن و مسابقه دادن است و از حق خود دفاع می‌کنم.