بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان گلستان به بهره برداری می ‏رسد

به مناسبت هفته سلامت؛

گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مصلی نمازجمعه شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت هفته سلامت گفت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت در سطح استان به بهره برداری می‏ رسد.

گرگان-قهرمان
گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مصلی نمازجمعه شهرستان گرگان  ضمن گرامیداشت هفته سلامت گفت:بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت در سطح استان به بهره برداری می‏ رسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان  در این مراسم با تبریک هفته سلامت (۹ تا ۱۵ اردیبهشت) گفت: در این هفته پروژه‌های قابل توجهی درحوزه بهداشت و درمان به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای استان بهره برداری می‌شود که افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر با ۱۰ میلیارد تومان یکی از آنها می‌باشد.
دکترسعید گل‌فیروزی افزود: در جریان سفر دور دوم رییس جمهور به گلستان هم ۱۲ پروژه شامل هشت مرکز جامع خدمات سلامت و چهار خانه بهداشت با هزینه پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان گلستان از جمله افتتاح ۲ مرکز جراحی قلب در گرگان و گنبدکاووس، راه‌اندازی مرکز تصویربرداری پزشکی با تعرفه دولتی در گنبد، افزایش
 ۴۰۰ تخت خوابگاهی دانشجویی و پیگیری ساخت ۲ خوابگاه دانشجویی دیگر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان درسال جاری، ساخت خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت و راه اندازی دوباره مرکز آنژیوگرافی در کردکوی انجام شده است.