بوکسورهای ما اعتقاد دارند می‌توانند به مدال جهانی برسند

میثم قشلاقی ملی‌پوش بوکس ایران:

میثم قشلاقی ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص شرایطش در آستانه مسابقات جهانی بوکس گفت : خدا را شکر شرایط ایده‌آلی دارم و به آمادگی که انتظار داشتم دست پیدا کردم. امیدوارم در مسابقات جهانی نتیجه مناسبی کسب کنم.

میثم قشلاقی ملی‌پوش بوکس ایران  در خصوص شرایطش در آستانه مسابقات جهانی بوکس گفت : خدا را شکر شرایط ایده‌آلی دارم و به آمادگی که انتظار داشتم دست پیدا کردم. امیدوارم در مسابقات جهانی نتیجه مناسبی کسب کنم.
وی در خصوص انگیزه‌های خود برای موفقیت در این مسابقات گفت: در دوره گذشته فرصت کسب مدال و دریافت جوایز نقدی این مسابقات را از دست دادم و همین موضوع انگیزه‌هایم را دو برابر کرده تا تلاش کنم و این بار مدال بگیرم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم تا ناکامی دوره گذشته‌ام را جبران کنم.
وی در خصوص شکسته شدن طلسم مدال جهانی در دوره گذشته و امیدواری برای کسب تاریخ‌ساز دوباره گفت: وقتی دانیال شه‌بخش در دوره گذشته موفق به کسب مدال برنز شد، سد مدال جهانی شکسته و در حال حاضر تابوی مدال جهانی و المپیک برای ما شکسته شده است.
 بوکسورهای ما در حال حاضر اعتقاد دارند می‌توانند به مدال ارزشمند شه‌بخش و مدال جهانی برسند. این موضوع دور از دسترس نیست، اما باید برای مسابقات به این بزرگی میادین و تجربیات بیشتری  داشت. بچه‌های ما خوب هستند و امیدوارم بوکسورهای جوان با وجود  اولین حضور در مسابقات جهانی بتوانند با آمادگی خود بر این موضوع غلبه کنند و بچه‌های با تجربه‌تر نیز نتیجه بگیرند.