بازدید وزیر کشور از پست برق ۴۰۰ کیلوولت باغملک

وزیر کشور که به همراه رئیس‌جمهور به خوزستان سفر کرده است از پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بازدید کرد.

اهواز-محمدي
وزیر کشور که به همراه رئیس‌جمهور به خوزستان سفر کرده است از پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بازدید کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور و عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس سورای اسلامی به همراه مسئولان محلی از پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک بازدید کردند.
وزیر کشور در این بازدید گزارشی از عملیات نصب ترانس سوم این پست به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد و اعتبار ۳۱۱ میلیارد دریافت کرد که بنا است تا قبل از پیک بار وارد مدار شود.
پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک که یکی از پست‌های اصلی منطقه است ۴۰۰ مگاولت آمپر در حال حاضر ظرفیت دارد و با وارد مدار شدن ترانس سوم، ظرفیت آن به ۶۰۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا می‌کند.
احمد وحیدی وزیر کشور در این بازدید بر تسریع در وارد مدار شدن ترانس سوم این پست تاکید کرد و همچنین پروژه در دست اجرای پست و خط صیدون را مورد بررسی قرار داد و از همکاری و پیگیری برای تامین نقدینگی مورد نیاز این پروژه ( ۳۵۰ میلیارد تومان) سخن گفت.
بر اساس این گزارش، چند تن مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به نمایندگی از مدیرعامل، گزارشی از وضعیت شبکه برق و پروژه‌های در دست اجرای این منطقه به وزیر کشور و نماینده مجلس ارائه کردند.
گفتنی است با حضور رئیس‌جمهور در نیروگاه دوکوهه اندیمشک،
 ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افتتاح شد.