پایان کار با ۷ مدال آسیایی

دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا- ازبکستان؛

تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.

تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
گفتنی است ، در جریان برگزاری چهارمین و آخرین روز از پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا و در رقابت ماده ۲۰۰۰ متر مانع یوسف آذریان نماینده شایسته و خوش آتیه تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه نخست این ماده مدال طلا را از آن خود و تیم کشورمان نماید.
بر همین اساس یوسف آذریان  در جایگاه نخست قرار گیرد و مقتدرانه مدال طلا این رقابت‌ها را که ششمین مدال تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها نیز بود را به دست آورد.
در رقابت ماده ۸۰۰ متر مانی مختاری نماینده شایسته و خوش آتیه تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه دوم این ماده مدال نقره را از آن خود و تیم کشورمان نماید.
گفتنی است، تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها موفق شد دو مدال طلا توسط مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش و یوسف آذریان در دو هزار متر مانع و سه مدال نقره توسط زهرا معماری در پرتاب چکش، مانی مختاری در دو ۸۰۰ متر و سینا افشین‌فر در ماده دهگانه و دو مدال برنز توسط ارسلان حمیدی در ماده ۱۵۰۰ متر و معصومه یوسفی در پرتاب چکش و مجموع هفت مدال کسب نماید.