پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس :

پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با پیکان گفت : بدون شک پرسپولیس شانس بالایی دارد، ولی در فوتبال نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد. شما دیدید که سپاهان چگونه برابر ملوان متوقف شد و این در حالی است که خیلی‌ها تصور می‌کردند تیم اصفهانی خیلی راحت ملوان را شکست می‌دهد.

پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با پیکان گفت : بدون شک پرسپولیس شانس بالایی دارد، ولی در فوتبال نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد. شما دیدید که سپاهان چگونه برابر ملوان متوقف شد و این در حالی است که خیلی‌ها تصور می‌کردند تیم اصفهانی خیلی راحت ملوان را شکست می‌دهد. پرسپولیس باید از اتفاقی که برای سپاهان افتاد درس بگیرد و در سه بازی آینده طوری فوتبال بازی کند که دیگر صدر جدول را از دست ندهد.
وی افزود: فاکتور مهم در پرسپولیس این است که اکثر بازیکنان بارها قهرمانی در لیگ را تجربه کردند و پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا این تیم در آستانه کسب یک قهرمانی دیگر قرار داشته باشد. بازیکنان و کادر فنی فقط باید این را در نظر بگیرند که تیم آرامش داشته باشد تا سه بازی آینده را هم با موفقیت پشت سر بگذارد. پرسپولیس در حال حاضر وضعیتی دارد که همه چیز دست خودش افتاده است و حضور در صدر جدول قطعاً باعث می‌شود که سپاهان در بازی‌های آینده هم استرس داشته باشد.