کاری به رقابت سپاهان با استقلال و پرسپولیس نداریم

ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شاگردانش با تمام وجود مقابل سپاهان به میدان می‌روند گفت : ما ظرف سه هفته آینده به دو پیروزی نیاز داریم و امتیاز سه تیم پایین جدولی به بیشتر از ۲۲ نمی‌رسد.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شاگردانش با تمام وجود مقابل سپاهان به میدان می‌روند گفت : ما ظرف سه هفته آینده به دو پیروزی نیاز داریم و امتیاز سه تیم پایین جدولی به بیشتر از 22 نمی‌رسد. مقابل سپاهان برای خودمان می‌جنگیم و کاری به رقابت سپاهان با استقلال و پرسپولیس نداریم. به نظرم رقابت برای بقا به دو هفته پایانی کشیده می‌شود.
اشکش در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان از تیم فوتبال این باشگاه حمایت می‌کنند یا خیر گفت: باشگاه همه امکانات لازم را در اختیار ما گذاشته است.
قرار بود درصدی از قرارداد اعضای تیم پیش از دیدار با فولاد پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد و پیش از دیدار با سپاهان رخ می‌دهد. تاکنون 50 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است. باشگاه باید پاسخگو باشد و دریافتی بازیکنان را به 60 درصد برساند تا آنها با انگیزه بیشتری بازی کنند.