پرسپولیس در هر دو جام مدعی اصلی است

ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس گفت : پرسپولیس شانس دوگانه دارد و به نظر من در هر دو جام مدعی اصلی است. دیگر همه از این تیم ترس دارند و این یک موضوع مهم و مثبت برای تیم یحیی محسوب می‌شود.

پرسپولیس در هر دو جام مدعی اصلی است

ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس گفت :  پرسپولیس شانس دوگانه دارد و به نظر من در هر دو جام مدعی اصلی است. دیگر همه از این تیم ترس دارند و این یک موضوع مهم و مثبت برای تیم یحیی محسوب می‌شود.
وی در مورد شانس پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی گفت: پرسپولیس الان پنج بازی را به صورت متوالی برده و اعتماد به نفس خوبی دارد. الان پرسپولیس با تنها ۵ بازی دیگر به دو جام می‌رسد و این نشان از قدرت پرسپولیس می‌دهد.
پیشکسوت سرخپوشان در رابطه با دلایل تداوم موفقیت پرسپولیس در سال جدید خاطرنشان کرد: به نظر من شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی موجب شد تا بازیکنان به خودشان بیایند و هم‌قسم شوند تا دوباره پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود بازگردانند. این چهره واقعی پرسپولیس است.
وی تاکید کرد: حضور نفراتی مانند افشین پیروانی، سیدجلال حسینی، و خود یحیی باعث شده تا تیم از نظر روحی و روانی و تجربی هم شرایط خوبی داشته باشد. بازیکنان تا آخرین دقیقه بدانند باید بجنگند تا چهره پرسپولیس دلخواه هواداران را در ورزشگاه به نمایش بگذارند. الان هم این همان تیمی است که هوادار دوست دارد.