چرا کمیته انضباطی هیچ واکنشی در قبال الفاظ خارج از عرف ساپینتو نداشت؟

روح اله محمدی عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان:

روح اله محمدی عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: یکی از دلایلی که باعث عدم پیشرفت فوتبال باشگاهی ایران طی سالیان اخیر بوده نگاه ویژه به دو تیم مطرح پایتخت و چند تیم صنعتی و عدم توجه لازم فدراسیون و رسانه ها به تیم های بازیکن ساز و صاحب سبک و با قدمت مثل صنعت نفت آبادان، نساجی، ملوان، تراکتور بوده و دیگر تیم ها نادیده گرفته شدند.

روح اله محمدی عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: یکی از دلایلی که باعث عدم پیشرفت فوتبال باشگاهی ایران طی سالیان اخیر بوده نگاه ویژه به دو تیم مطرح پایتخت و چند تیم صنعتی و عدم توجه لازم فدراسیون و رسانه ها به تیم های بازیکن ساز و صاحب سبک و با قدمت مثل صنعت نفت آبادان، نساجی، ملوان، تراکتور بوده و دیگر تیم ها نادیده گرفته شدند. همین رفتار ها بود که باعث شد تیم هایی مثل برق شیراز، شموشک نوشهر، استقلال اهواز، ابومسلم خراسان و... دیگر در فوتبال نباشند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: پر واضح است که اگر روزی تیم های صنعتی هم بنا به هر دلیلی نتوانند به خوبی هزینه نکنند مانند سایر تیم های فوتبالی در ایران نادیده و مورد بی لطفی قرار خواهند گرفت.
سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: همین نگاه در ارکان مختلف فدراسیون فوتبال هم وجود دارد و نمونه بارز آن به محرومیت سرپرست تیم ما بعد از یک مصاحبه پس از پایان بازی با پرسپولیس در هفته نوزدهم می‌توان اشاره کرد که بلافاصله و با صدور دستور موقت در امری که به نظر هیچ فوریتی نداشت و قبل از به منزل رسیدن ایشان و صرفا  به دلیل انتقاد خیلی ساده از کمیته داوران محروم شد اما همه دیدند سرمربی محترم باشگاه استقلال تهران بعد از سوت پایان دیدار دربی چه رفتار و الفاظ خارج از عرف و شان داوران محترم زدند اما کمیته انضباطی واکنشی که موید این موضوع باشد که به همه تیم ها یکسان توجه می‌شود تاکنون نداشته است. قطعا اگر این رفتار توسط یکی از اعضای کادر فنی سایر تیم ها بود با شدیدترین وجه ممکن با آن برخورد می شد.