شتاب در روند اجرایی ساختمان پلیس های تخصصی در ملارد

با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان؛

در راستای ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان و تأمین امنیت پایدار شهری، روند اجرایی ساختمان پلیس های تخصصی در ملارد شتاب گرفت.

ملارد-برزگر
در راستای ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان و تأمین امنیت پایدار شهری، روند اجرایی ساختمان پلیس های تخصصی در ملارد شتاب گرفت.
به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس بهمنی شهردار ملارد از روند اجرایی ساختمان پلیس های تخصصی خبر داد و گفت: راه اندازی ساختمان پلیس های تخصصی یکی از ضروری ترین و مهمترین نیازهای شهرستان ملارد است تا ضمن ارائه خدمات بهتر و سریع تر به شهروندان، امنیت پایدار شهری نیز تامین گردد.
مهندس بهمنی در ادامه اضافه کرد: این پروژه با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان نسبت به تامین امنیت شهری در سال گذشته (۱۴۰۱) با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد ریال آغاز شد و اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با شتاب بیشتری رو به اتمام است.
مهندس بهمنی در ادامه به اجرای پروژه آسفالت معابر اشاره کرد و تصریح کرد: اجرای پروژه آسفالت در معابر و خیابانهای سطح شهر با رویکرد توسعه متوازن و عادلانه محور در دستور کار مدیریت شهری ملارد قرار گرفته است.
شهردار ملارد اضافه کرد: عملیات گسترده زیرسازی و روکش آسفالت باهدف خدمت شایسته به شهروندان در خیابان مسجد امام حسین (ع) واقع در ملارد با تلاش و نظارت معاونت زیر بنایی و ترافیک شهرداری اجرایی شد.شهردار ملارد در ادامه افزود: در ادامه اجرای عملیات طرح ساماندهی معابر ، ارتقای سطح روشنایی در خیابان های سطح شهر جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان در دستور کار شهرداری ملارد قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در راستای طرح نامبرده ، عملیات رفع خاموشی و نصب روشنایی به تعداد ۶۰۰ عدد با هدف تامین امنیت شهروندان و ساکنین محله ها در کلیه معابر و خیابان های سطح شهر به همت معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد در حال انجام است.