پرسپولیس توانایی این را دارد که جام را بالای سر ببرد

جواد منافی پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس :

جواد منافی پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس درباره صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر و میزان شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی گفت : پرسپولیس و استقلال در شرایطی با هم بازی کردند که هر دو تیم احتیاج به برد داشتند و تساوی تنها به سپاهان کمک می‌کرد و پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع با هوشیاری یحیی گل‌محمدی و بازی خوب بچه‌ها موفق شد دربی را ببرد؛ تجربه یحیی گل‌محمدی در این بازی خیلی به او کمک کرد و تعویض‌های او باعث این شد که سرخپوشان پیروز شوند و پس از آن هم با روحیه‌ای خوب وارد بازی با پیکان شوند و سه امتیاز این مسابقه را هم کسب کنند.

پرسپولیس توانایی این را دارد که جام را بالای سر ببرد

جواد منافی پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس درباره صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر و میزان شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی گفت : پرسپولیس و استقلال در شرایطی با هم بازی کردند که هر دو تیم احتیاج به برد داشتند و تساوی تنها به سپاهان کمک می‌کرد و پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع با هوشیاری یحیی گل‌محمدی و بازی خوب بچه‌ها موفق شد دربی را ببرد؛ تجربه یحیی گل‌محمدی در این بازی خیلی به او کمک کرد و تعویض‌های او باعث این شد که سرخپوشان پیروز شوند و پس از آن هم با روحیه‌ای خوب وارد بازی با پیکان شوند و سه امتیاز این مسابقه را هم کسب کنند. حالا دو هفته باقی مانده و آینده پرسپولیس دست خودش است و کسی نمی‌تواند برای این تیم تعیین تکلیف کند؛ پرسپولیس توانایی و لیاقت این را دارد که با دو پیروزی دیگر جام را بالای سر ببرد. امیدواریم که اتفاق خاصی پیش نیاید و پرسپولیس این قهرمانی را به هواداران خوب‌مان تقدیم کند.
وی در واکنش به اعتراض تیم‌های مختلف به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در استادیوم آزادی و هجمه‌هایی که به این تیم وارد می‌شود، گفت: همه چیز در زمین مشخص می‌شود. حرف و حدیث خیلی زیاد است، در صورتی که در سال‌های قبل هم این اتفاق افتاده بود و استقلال و پیکان در آزادی بازی کردند اما هیچ حاشیه‌ای ایجاد نشد. مسلما استقلال با تساوی برابر نفت آبادان در زمین همه چیز را از دست داد و طبیعی است که الان دنبال بهانه باشد. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به قدری باتجربه هستند که درگیر این مسائل نشوند و فوتبال خودشان را بازی کنند. با برد پرسپولیس برابر پیکان، رقبا می‌دانند که ما به قهرمانی خیلی نزدیک هستیم و این حرف‌ها را می‌زنند. این هجمه‌ها در سال‌های قبل هم به پرسپولیس وارد می‌شد اما باید بگویم این‌ها تاثیری ندارد و این تیم راه خودش را می‌رود و می‌تواند با تمرکز صد برابری در دو بازی پیروز شود و عنوان قهرمانی را کسب کند.
منافی درباره عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در مقطعی از فصل که باعث شد این تیم در آن دوره صدر جدول را از دست بدهد، گفت: بهترین‌ تیم‌های دنیا هم فراز و نشیب دارند و در فوتبال این مسائل طبیعی است و یک روزهایی تیم‌ها شرایط آرمانی ندارند؛ پرسپولیس هم در مقطعی دچار این مشکل شد و در بعضی از مسابقات نتیجه نگرفت. جذابیت فوتبال به همین است که تا دقیقه آخر ندانی چه تیمی قهرمان می‌شود؛ همین استرس‌ها فوتبال را زیبا می‌کند و حالا دو هفته نفس‌گیر برای تیم‌های بالای جدول در پیش است.