تلاش عمان و ایران برای افزایش همکاری‌های اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان:

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان گفت: با توجه به توان و ظرفیت موجود دو کشور ایران و عمان فرصت های سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان گفت: با توجه به توان و ظرفیت موجود دو کشور ایران و عمان فرصت های سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور وجود دارد.
به گزارش فارس، فیصل عبدالله در همایش تجاری ایران و عمان که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این همایش و دیدارها در راستای فراهم سازی توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور، است، گفت: تلاش می کنیم تا روابط تجاری ایران و عمان توسعه یابد و با ایران تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان اظهار داشت: روابط دو کشور بسیار عمیق است و فرصت های سرمایه گذاری زیادی برای هر دو کشور فراهم است لذا تلاش می‏کنیم تا از طریق این همایش به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
وی افزود: بنابراین باید تمرکز و توجه زیادی به افزایش حجم
سرمایه گذاری داشته و با توجه به توان و ظرفیت موجود دو کشور می توان پروژه های مشترک زیادی را آغاز کرد.
در ادامه این همایش محمد عبدالحسین باقر رئیس اتاق مشترک عمان و ایران نیز اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی نشان دهنده رشد فزاینده روابط اقتصادی بین دو کشور است ضمن اینکه تلاش می کنیم تا همکاری های اقتصادی و مالی دو کشور افزایش یابد.
وی با بیان اینکه هدف از دیدارها میان هیات های تجاری دو کشور رشد و تعامل بخش اقتصادی دو کشور است، گفت:ما تلاش می‏کنیم تا روابط اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی ایران افزایش دهیم زیرا توسعه روابط دو کشور باعث ایجاد منافع مشترک دو کشور می‏شود.