استقلال باید به فکر قهرمانی در جام حذفی باشد

کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال :

کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل مس رفسنجان گفت : بازی سنگین و پرفشاری بود. استقلال چند بازیکن تاثیرگذارش را هم به علت مصدومیت در اختیار نداشت و تیم مس رفسنجان نیز یکی از تیم‌های بابرنامه لیگ است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال  درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل مس رفسنجان گفت : بازی سنگین و پرفشاری بود. استقلال چند بازیکن تاثیرگذارش را هم به علت مصدومیت در اختیار نداشت و تیم مس رفسنجان نیز یکی از تیم‌های بابرنامه لیگ است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.
وی افزود: بازی سراسر تاکتیکی بود و شاهد خلق موقعیت‌های زیادی از سوی هر دو تیم بودیم. با این حال فکر می‌کنم استقلال مستحق پیروزی بود، چون همه عوامل و بازیکنان این تیم می‌خواستند تا انتها امیدوار به قهرمانی باشند ولی با نتایجی که کسب شد متاسفانه دیگر نمی‌توان قهرمان شد.
وی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: در جام حذفی من استقلال را شانس اول قهرمانی می‌دانم. ما دربی را باختیم؛ در حالی که بازی برابر از سوی هر دو تیم بود و به نظرم با یک ضربه نتیجه تغییر می‌کرد که آن ضربه به نفع پرسپولیس تمام شد. شانس اول قهرمانی جام حذفی استقلال است.