بهبود شاخص‌هاي اجتماعي و عدالت آموزشي با ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي دخترانه

مديرعامل بنياد ۱۵ خرداد در آغاز بازديدهاي دوره‌اي تاکيد کرد؛

ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي دخترانه باعث بهبود شاخص‌هاي اجتماعي و ارتقاي عدالت آموزشي به ويژه در مناطق محروم مي‌شود.

ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي دخترانه باعث بهبود شاخص‌هاي اجتماعي و ارتقاي عدالت آموزشي به ويژه در مناطق محروم مي‌شود.
به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي، مديرعامل بنياد 15 خرداد ستاد اجرايي فرمان امام(ره)به مناسبت هفته خوابگاه‌ها ضمن بيان اين مطلب افزود: ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي استاندارد، دختران را از اسکان در خوابگاه‌هاي خصوصي که فاقد امکانات جامع و باکيفيت هستند بي‌نياز مي‌کند و با فراهم شدن استانداردهاي مورد نياز براي يک اقامتگاه تحصيلي، باعث بهبود شاخص‌هاي اجتماعي و ارتقاي عدالت آموزشي به ويژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور مي‌شود.
حميدرضا عليان‌زادگان در آغاز بازديدهاي دوره‌اي از خوابگاه‌هاي بنياد 15 خرداد، در خوابگاه دانشجويي دخترانه اين بنياد در اراک تاکيد کرد: نگاه و هدف بنياد 15خرداد ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)در ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي دخترانه حمايت از دختران امروز و مادران فردا است.
به گفته مديرعامل بنياد 15 خرداد، اين بنياد ساخت خوابگاه براي دانشجويان متاهل را در گام‌هاي بعدي فعاليت خود در دستور کار دارد.
وي که همزمان با هفته خوابگاه‌ها از خوابگاه‌ دانشجويي دخترانه دانشگاه اراک که سال گذشته توسط بنياد 15خرداد افتتاح شده است بازديد مي‌کرد، اظهار داشت: در بازديدي که از خوابگاه شهيد بابايي دانشگاه اراک و نظرخواهي که از دانشجويان داشتيم به‌حمدالله رضايت خوبي وجود داشت و دانشجويان مشکل خاصي نداشتند، فقط نکات جزيي بود که مديريت امور خوابگاه‌ها و معاونت دانشجويي دانشگاه قول مساعد دادند که اين موارد نيز حل شود.
عليان‌زادگان اضافه کرد: خوابگاه شهيد بابايي دانشگاه اراک در سال 1400با 4 هزار و 800 مترمربع زيربنا و ظرفيت 250 دانشجو تماما با منابع بنياد 15خرداد ساخته شده و تقديم دانشجويان دختر اين دانشگاه شده  است.