کتاب "پرتو قانون بر مهندسي رودخانه ها و سواحل"توسط شرکت آب منطقه اي مرکزي منتشر شد

کتاب "پرتو قانون بر مهندسي رودخانه ها و سواحل"مشتمل بر قوانين، مصوبات، آيين نامه ها، بخشنامه ها، استعلامات حقوقي در زمينه حفاظت از رودخانه ها و سواحل از بدو قانونگذاري تا پايان سال ۱۴۰۰به کوشش شرکت آب منطقه اي مرکزي به چاپ رسيد.

اراك-خبرنگار آفرينش
کتاب "پرتو قانون بر مهندسي رودخانه ها و سواحل"مشتمل بر قوانين، مصوبات، آيين نامه ها، بخشنامه ها، استعلامات حقوقي در زمينه حفاظت از رودخانه ها و سواحل از بدو قانونگذاري تا پايان سال 1400به کوشش شرکت آب منطقه اي مرکزي به چاپ رسيد.
 به گزارش روابط عمومي شرکت آب منطقه اي مرکزي، اين کتاب توسط مهندس ميترا جودکي مدير دفتر مهندسي رودخانه ها و سواحل، معصومه حميدي نژاد  کارشناس طرح‏هاي مهندسي رودخانه ها ، مهندس محمود قدبيگي معاون حفاظت و بهره برداري و مهندس مهدي خيرانديش معاون برنامه ريزي شرکت آب منطقه اي مرکزي به عنوان ويراستار و با همکاري مهندس عزت اله آمري مديرعامل و فاضل حاتم آبادي مدير دفتر حقوقي و حمايت معنوي و مادي کميته تحقيقات و پژوهش اين شرکت گردآوري شده است.
اين کتاب در 476 صفحه و سه فصل توسط نشر متخصصان به چاپ رسيده و در اختيار علاقه مندان، متخصصين و کارشناسان اين حوزه قرار گرفته است.