پرسپولیس ژن قهرمانی دارد

حمید درخشان کارشناس فوتبال :

حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص برتری سرخپوشان مقابل نساجی و ثبت هشتمین قهرمانی پرسپولیس گفت : بازی خوبی را از پرسپولیس دیدیم و این تیم با بازی کاملا مسلط توانست برای هشتمین دوره در لیگ برتر قهرمان شود. نساجی با ۱۰نفره شدن هیچ خطری روی دوازه پرسپولیس نتوانست ایجاد کند.

پرسپولیس ژن قهرمانی دارد

حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص برتری سرخپوشان مقابل نساجی و ثبت هشتمین قهرمانی پرسپولیس گفت : بازی خوبی را از پرسپولیس دیدیم و این تیم با بازی کاملا مسلط توانست برای هشتمین دوره در لیگ برتر قهرمان شود. نساجی با ۱۰نفره شدن هیچ خطری روی دوازه پرسپولیس نتوانست ایجاد کند. با این قهرمانی پرسپولیس ثابت کرد ژن قهرمانی دارد.وی افزود: امیدوارم این روند روبه رشد در این فصل با قهرمانی در جام حذفی تکمیل شود. این سبک بازی از سوی قرمزپوشان بسیار تحسین برانگیز بود و آنها توانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.
وی ضمن تبریک این قهرمانی به هواداران این تیم گفت: عملکرد یحیی گل محمدی در این فصل بسیار خوب بود و توانست با وجود فراز و نشیب‌های زیادی که داشت، این تیم را در کورس مدعیان قهرمانی قرار دهد.
وی به اشاره به بازی نساجی گفت: این بازی نشان داد که بازیکنان پرسپولیس از تجربه و شم گلزنی بالایی برخوردار بودند و این پرسپولیس می‌تواند در فصل آینده مجددا قهرمان لیگ شود.