افراد داراي ۳ فرزند و بيشتر از خدمت سربازی معاف هستند

معاون وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه:

معاون وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه از معافیت از خدمت افرادی خبر داد که دارای ۳ فرزند و بیشتر هستند.

کرمانشاه-محمد علی محمدی
معاون وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه از معافیت از خدمت افرادی خبر داد که دارای 3 فرزند و بیشتر هستند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت:تمامي مشمولان و کارکنان وظيفه حين خدمت که داراي4 فرزند و بيشتر هستند بدون شرط سني و ساير مشمولان و سربازان وظيفه داراي3 فرزند به شرط داشتن  حداقل 40 سال تمام و در صورت طي دوره آموزش مقدماتي و تکميلي بسيج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازي معاف مي‌شوند.
وي افزود: اين مقررات تا پايان سال 1404 اجرايي بوده و از ابتداي خردادماه رسيدگي به درخواست ها آغاز شده است.
سرهنگ همتی تصریح کرد:مشمولان واجد شرايط معافيت مذکور لازم است با به همراه داشتن مدارک لازم اعم از اصل و تصوير صفحات شناسنامه و کارت ملي خود، همسر يا همسران  و فرندان، آخرين مدرک تحصيلي يا گواهي اشتغال به تحصيل به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد:به تمامي درخواست ها پس از بررسي و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسيدگي مي‏شود و متقاضيان جهت طي دوره آموزش مقدماتي و تکميلي بسيج به سپاه استان محل سکونت معرفي و پس از طي دوره هاي مذکور کارت معافيت دريافت مي‏کنند.
وي افزود:سربازان حين خدمتي که در شمول اين مقررات قرار گرفته اند نيز در صورت سپري نمودن دوره آموزش رزم مقدماتي و پس از احراز شرايط از خدمت ترخيص و کارت معافيت عنايات رهبري دريافت مي‏کنند.
اين مقام انتظامي در پایان گفت: مشمولان و خانواده هاي آنان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir و يا کانال سازمان در پيام رسان هاي داخلي(سروش،ايتا و روبيکا) به نشاني khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.