جاذبه‌های گردشگری جهان

ونزوئلا، یکی از مکان های دیدنی جهان، سرشار از شگفتی های طبیعی است؛ از جمله مرتفع ترین آبشار جهان –آبشارهای ۳۲۱۲ فوتی آنجل فالز (Angel Falls )، واقع در پارک ملی کانایما (Canaima National Park) که توسط UNESCO محافظت شده است.

جاذبه‌های گردشگری جهان

قسمت اول
آبشارهای آنجل؛ ونزوئلا
ونزوئلا، یکی از مکان های دیدنی جهان، سرشار از شگفتی های طبیعی است؛ از جمله مرتفع ترین آبشار جهان –آبشارهای 3212 فوتی آنجل فالز (Angel Falls )، واقع در پارک ملی کانایما (Canaima National Park) که توسط UNESCO محافظت شده است. کانایما، محبوب ترین جاذبه این کشور است و ارتفاع این آبشار، 19 برابر بیشتر از آبشارهای نیاگارا است.
 قاره جنوبگان
یکی دیگر از مکان های دیدنی جهان، قاره جنوبگان یا قاره قطب جنوب است.درست است، ما یک قاره کامل را اینجا توضیح می دهیم.اگر چه 99 درصد قطب جنوب پوشیده از یخ است، اما هنوز هم چشم انداز بسیار متنوعی آنجا وجود دارد.
یخچال های آبی سورئال، آتشفشان های فعال، آبراه های ناهموار، گذرگاه دریک (Drake Passage)و نمای 360 درجه از برف های دست نخورده، نمونه‏هایی از این زیبایی ها هستند.هنگامی که یک پنگوئن امپراطور یا نهنگ کوهی ظاهر می شود، این نماها حتی بهتر و حیرت انگیزتر دیده می شوند.
 نتیلوپ کنیون، آریزونا
Antelope Canyon یک دره شیب دار در جنوب غربی آمریکا است و یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان محسوب می شود.نام Navajo آن به “محلی که آب از میان سنگ ها عبور می کند” ترجمه می‏شود، این نام، کنایه از ایجاد دره از طریق فرسایش است.فضاهای باریک و موج دار بین صخره ها باعث ایجاد الگوهای واضحی می‎شود که نور خورشید از طریق سنگ‎ها دارای خطوط مختلف، فیلتر می‎شود.
ادامه دارد...
 کافه محتوا