گفتگوي تلفني مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي و پاسخگويي به سوالات شهروندان

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طريق ارتباط تلفني با شماره ۱۱۱ به صورت مستقيم پاسخگوي سوالات شهروندان در موضوعات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب شد.

اراک-خبرنگار آفرينش
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طريق ارتباط تلفني با شماره 111 به صورت مستقيم پاسخگوي سوالات شهروندان در موضوعات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي، مهندس حشمت اله عباسی مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداري مركزي، به درخواستها و مشكلات مطرح شده توسط مشتركين رسيدگي نمود.
آزاده كرمي مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين رابطه اظهار داشت:به منظور پيگيري مشكلات و درخواست‏هاي مطرح شده ، از تمامي افراد تماس گيرنده مشخصات لازم از جمله كد ملي و شماره تماس دريافت مي‏شود و پس از رسيدگي‏هاي لازم در اسرع وقت نتيجه پيگيري به آنها اطلاع رساني مي‏گردد.
وي با بيان اينكه سامانه الكترونيكي مردم و دولت سيستم ارتباطي موثري ميان مردم و مسئولان است، گفت:از طريق اين سامانه شهروندان مي‏توانند به راحتي و بدون مراجعه حضوري درخواست‏ها و مشكلات خود را با مسئولان استان مطرح و پيگيري نمايند.
مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي همچنين از اطلاع رساني گسترده از طريق رسانه ها و فضاي مجازي در خصوص زمان و نحوه تماس مردم با مديرعامل شركت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، در روزهاي گذشته خبر داد.