جاذبه‌های گردشگری جهان

کاپادوکیا، منطقه ای در ترکیه است و یکی از بهترین مکان‏های دیدنی جهان محسوب می‏شود. در این منطقه از ترکیه که کل شهرها به صورت صخره ای تراشیده شده اند، به تنهایی منظره ای بسیار باورنکردنی را به نمایش گذاشته است.

جاذبه‌های گردشگری جهان

قسمت سوم
 کاپادوکیا، ترکیه
کاپادوکیا، منطقه ای در ترکیه است و یکی از بهترین مکان‏های دیدنی جهان محسوب می‏شود. در این منطقه از ترکیه که کل شهرها به صورت صخره ای تراشیده شده اند، به تنهایی منظره ای بسیار باورنکردنی را به نمایش گذاشته است. اما هر زمان که بالن های هوای گرم در آسمان به پرواز در می آیند، سطح زیبایی آن به معنای واقعی کلمه سر به فلک می کشد. کاپادوکیا ترکیه یکی از بی نظیرترین جاهای دیدنی در جهان است.
 صخره های موهر، ایرلند
یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان، جایی در خط ساحلی ایرلند واقع شده است. این مکان تماشایی در واقع  مجموعه ای از طبیعت رام نشده دریا و خشکی را در کنار هم به نمایش می گذارد.صخره های موهر در سواحل غربی ایرلند به عنوان یک شگفتی طبیعی شناخته می‏شوند.ارتفاع این صخره ها در بالاترین نقطه 702 فوت است.در واقع، صخره ها درست در جنوب “گالوی” واقع شده اند.
 پارک ملی دنالی، آلاسکا
زیبایی پارک ملی دنالی در مقایسه با دمای بسیار پایین این منطقه واقعاً ارزش تماشا و دیدن را دارد.این پارک ملی یکی از زیباترین مکان‏های دیدنی جهان به شمار می‏رود.با بازدید از 6 میلیون هکتار دریاچه جذاب و مسحور کننده و کوه های دندانه دار و پر شیب، از سفر خود نهایت لذت را می‏برید.سفر به آلاسکا و تماشای این منطقه می‏تواند یکی از تجربه های هیجان انگیز زندگی شما باشد.
ادامه دارد...
 کافه محتوا