جاذبه‌های گردشگری جهان

هاوایی با داشتن آبشارهای مرتفع و سواحل هلالی جداگانه، یکی از زیباترین سواحل جهان را به نمایش می گذارد.

قسمت هشتم
 ساحل Na Pali، هاوایی
هاوایی با داشتن آبشارهای مرتفع و سواحل هلالی جداگانه، یکی از زیباترین سواحل جهان را به نمایش می گذارد. ساحل Na Pali یکی از بهترین مکان های دیدنی جهان است که می توانید سوار بر هلیکوپتر، از تماشای آن لذت ببرید.
 دلتای اوکاوانگو، بوتسوانا
دلتای سرسبز Okavango – یک دلتای رودخانه ای، در 49 میلیون هکتار در شمال بوتسوانا قرار گرفته و مانند یک بهشت در دنیای واقعی است. این دلتای سرسبز، یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان است که اکوسیستم آبی و خشکی را در کنار هم در خود جای داده است. جایی که یوزپلنگ ها، گورخرها، گاومیش ها و کرگدن ها آزادانه زندگی می کنند. بازدید از آفریقا در زمستان، به ویژه پس از باران هنگام طغیان دلتا، حس و حالی توصیف ناپذیر است.چمن های این منطقه، بسیار کم است، در حالی که رشد آنها در امتداد آبراهه ها، حیوانات وحشی زیادی را به خود جلب می کند.
 پیتونز، سنت لوسیا
مناظر سنت لوسیا را می توان در یک عبارت ساده و جذاب خلاصه کرد: گلدسته های دو قلوی برجسته معروف به Pitons. اینجا یکی از مناظر جذاب و خیره کننده در بین همه مکان های دیدنی جهان محسوب
می شود. دو قله آتشفشانی Gros Piton و Petit Piton ،  نمادین‏ترین مکان های دیدنی این جزیره هستند و بازدید کنندگان می‏توانند به روش‏های مختلف از تماشای آنها لذت ببرند. یک تجربه منحصر به فرد در واقع کوهپیمایی است، فعالیتی که سهمی از یک روز را در بر می‏گیرد.
ادامه دارد...
 کافه محتوا