جاذبه‌های گردشگری جهان

اسپانیا به عنوان مقصدی در شبه جزیره ایبری اروپا، به خاطر جزیره های بهشتی و سواحل دوردست، شهرت دارد. اینجا یکی از بهترین و تماشایی ترین مکان های دیدنی جهان محسوب می شود که هر گردشگری را به ذوق می آورد.

قسمت نهم
 Playa de Las Catedrales، اسپانیا
اسپانیا به عنوان مقصدی در شبه جزیره ایبری اروپا، به خاطر
جزیره های بهشتی و سواحل دوردست، شهرت دارد. اینجا یکی از بهترین و تماشایی ترین مکان های دیدنی جهان محسوب می شود که هر گردشگری را به ذوق می آورد. زیباترین سوژه های عکاسی از منظره صخره های سنگی و ساحل دریا را میتوانید در این جاذبه طبیعی از نزدیک پیدا کنید.
 پارک ملی دریاچه های پلیتویچ، کرواسی
اگر بتوانید از میان انبوه گردشگران موفق شوید و عبور کنید، متوجه خواهید شد که پارک ملی دریاچه های پلیتویس، یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی جهان است. 16 دریاچه  با تراس، معروف ترین مکان در کرواسی است که توسط آبشارها به هم متصل می شوند.اینجا منظره هایی را می‏بینید که تخیل شما را درگیر خود می‏کنند.زیبایی های بی نظیر و توصیف ناپذیری در پارک ملی دریاچه های پلیتویس نهفته هستند.
 جزایر راجا آمپات، اندونزی
راجا آمپات (Raja Ampat)، یکی از زیباترین مکان های دیدنی جهان، زنجیره ای متشکل از حدود 1500 جزیره است که در امتداد تقریباً 29000 مایل مربع، ساحل غربی پاپوآ غربی قرار دارند. چشم اندازهای اینجا مربوط به دوران ماقبل تاریخ هستند؛ قله های گدازه ای دندانه دار که با جنگل های سبز پوشانده شده اند. نخل هایی که از دیواره های صخره ای بیرون زده اند.مه در داخل دره های عمیق فرو می رود.جزایر راجا آمپات با تنوع زیستی، به راحتی یکی از جذاب ترین مکان های روی کره زمین هستند.
ادامه دارد...
 کافه محتوا