جاذبه‌های گردشگری جهان

اگر قرار بود ماه دارای یک نوار ساحلی باشد، احتمالاً چیزی شبیه Reynisfjara به نظر می رسید. با فقط ۲۰ دقیقه رانندگی از “ویک” در جنوب ایسلند، شن و ماسه سیاه رنگ و ستون های تشکیل شده از بازالت، به شکل تماشایی این ساحل را به یکی از چشمگیرترین مکان های دیدنی جهان در حال حاضر، تبدیل کرده است.

قسمت دهم
 Reynisfjara، ایسلند
اگر قرار بود ماه دارای یک نوار ساحلی باشد، احتمالاً چیزی شبیه Reynisfjara به نظر می رسید. با فقط 20 دقیقه رانندگی از “ویک” در جنوب ایسلند، شن و ماسه سیاه رنگ و ستون های تشکیل شده از بازالت، به شکل تماشایی این ساحل را به یکی از چشمگیرترین مکان های دیدنی جهان در حال حاضر، تبدیل کرده است.
 Salar de Uyuni، بولیوی
Salar de Uyuni در جنوب غربی بولیوی، بزرگترین تخت نمکی در جهان است و یکی از مکان های دیدنی جهان محسوب می شود.هنگام خشک شدن، این مکان به شکل ورقه هایی به شکل کاشی نمکی سفید دیده می شود. در طول فصل مرطوب، دریاچه کم عمق، آسمان را مانند یک آینه، منعکس می کند و یک تخیل، رویایی از بی نهایت را ایجاد می کند.
 پارک ملی سرنگتی، تانزانیا
بخش “سرنگتی” در تانزانیا، یک مکان ایده آل برای یک ماجراجویی هیجان انگیز در آفریقا است. از ژانویه تا مارس می توانید از اینجا بازدید کنید و شاهد این شگفتی باشید.Serengeti National Park یک پدیده نمادین است که 1.5 میلیون حیوانات وحشی را با یک چرخه، سالانه 1200 مایل در آفریقای شرقی جابجا می کند. شما می توانید حتی در این منطقه کمپ گردشگری راه اندازی کنید، اردوگاه توریستی و طبیعت گردی داشته باشید یا حتی در ساحل رودخانه Singita Mara یا Lwge Mwiba به گشت و تفریح بپردازید.
ادامه دارد...
 کافه محتوا